25 jan. 2012

Stan


Så här fint blev W skåp. En liten stad. Inför dörrarna finns ett dockskåp och ovanför dörrarna finns en hylla där böcker kan förvaras. Idéen till skåpet fick jag tack vare Emelis brillanta idée. Har skrivit ut tak, fönster,katt och dörrar på sillen.

I helgen var familjen på lekstan i Sisjön , Göteborg. I leklandet finns klätter­ställningar med hemliga gångar, bollkanoner, studsmattor, bilbana, en bollsprutande vulkan, rutschkanor, bollhav, och ett golvpiano. Dessutom kan man fika i caféet.oo

3 kommentarer:

  1. Vilket fint hus! Jag har några projekt jag har tänkt utföra här hemma, men jag kommer aldrig till skott! Skärpning!

    Jag har aldrig varit på Lekstan själv, men jag har hört att de har väldigt gott kaffe där, så jag får nog åka dit någon dag!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev ! Kul att du blev inspirerad av vårt skåp.Vi har tänkt att vi ska tapetsera inuti men det har vi inte gjort ännu. hur ser ert skåp ut inuti? /emeli

    SvaraRadera
  3. Jättefint Camilla. Det livar upp väldigt mycket. Hoppas vi ses nästa vecka :)
    Kram

    SvaraRadera